ProAkustik blog - nastavak portala ProAkustik.hr

Ovo je prostor za rasprave sa našim stručnjacima o sustavima tehničke zaštite koje nudimo. Zanima nas vaše mišljenje i svemu što nudimo i kako doživljavate sustave koje ugrađujemo.



nedjelja, 28. veljače 2010.

O instant video nadzorima

Stručnjaci za video nadzor ili „Kosa mi se na glavi diže i strašno me ljuti kada vidim da idioti postaju cjenjeni ljudi“


Svako malo čitam neke članke gdje se nude vide nadzori po sustavu „uradi sam“ i sve je to sada jako jeftino skoro da tuko ko neće uzeti video nadzor. Strašno


Ovakvi članci prilično površno bave se video nadzorom. Načelno stvari stoje tako kako tamo piše, ili barem u određenoj mjeri. Međutim, ako čovjek želi profesionalan i kvalitetan sustav sve priče o jeftinim rješenjima padaju u vodu. Osjetio sam sve o čemu pitam na svojoj koži. I jeftine kamere iz trgovačkih kuća koje ih prodaju i izložene su na polici između salame i vijčane robe, do raznih prevaranata koji nelegalno prodaju kinesko smeće preko ogčasnika. Ništa od toga. Tko treba sustav zaštite treba PROFESIONALCA. isto kao što onaj tko je slomio nogu treba doktora i isto kao što onaj kojeg nesnosno boli zub neće dati susjedu da mu ordinira po ustima samo zato što susjed ima klješta. To jednostavno tako ne ide. Zato sam naveo adresu http://www.proakustik.hr jer su to ljidi koji su u svom poslu PROFESIONALCI i ne bave se sa tim poslom jer im je dosadno nego zato što od toga žive i zarađuju za život. Mene su ugodno iznenadili. I vas će sigurno, naročito ako ste već dozvolili da vas izvaraju razni "majstori" i "stručnjaci". Srdačno vaš..

2 komentara: